SAMSUNG GALAXY NOTE 10|10+ 3 GADU GARANTIJAS KAMPAŅA
(TURPMĀK TEKSTĀ – KAMPAŅA)
KAMPAŅAS NOTEIKUMI
(TURPMĀK TEKSTĀ – NOTEIKUMI)
Kampaņas organizētājs
Kampaņas organizētājs ir SIA Samsung Electronics Baltics (turpmāk tekstā – organizētājs), reģistrācijas Nr. 40003963909, adrese: Duntes iela 6, Rīga, LV-1013, Latvija.
Kampaņas ilgums
Kampaņa sākas 2019. gada 23. augustā un beidzas 2019. gada 31. oktobrī (turpmāk tekstā – kampaņas periods).
Tiesības piedalīties kampaņā
Kampaņa ir paredzēta tikai juridiskajām personām. Izplatītājiem kampaņā piedalīties ir aizliegts.
Kampaņa
Klientiem, kuri iegādājas Samsung Galaxy Note 10| 10+ viedtālruni, modeļa Nr. SM – N970FZKDSEB, SM – N970FZSDSEB; SM – N975FZKDSEB; SM – N975FZSDSEB; SM – N975FZKGSEB; SM – N975FZSGSEB; SM – N976BZSASEB; SM – N976BZKASEB (turpmāk tekstā – kampaņas produkts) kampaņas perioda laikā, ir tiesības saņemt 3 (trīs) gadu ražotāja garantiju (turpmāk tekstā – pagarinātā garantija) regulārās ražotāja garantijas vietā.
Regulāro garantiju nodrošina Samsung Electronics Co. Ltd., adrese 129 Samsung-Ro, Maetan-3dong, Yeongtong-gu, Suwon-si, Gyeonggi-do, Koreja. Pagarināto garantiju (viens gads) nodrošina organizētājs.
Uz kampaņas produktiem attiecināmie garantijas noteikumi ir pievienoti kampaņas produktam (standarta garantijas noteikumi). Visi standarta garantijas noteikumi ir piemērojami pagarinātās garantijas segtajiem defektiem, izņemot garantijas periodu, kas tiek pagarināts par vienu gadu.
Pagarinātā garantija nav piemērojama ierīces aksesuāriem, kā, piemēram, baterijai, lādētājam, datu kabelim un citiem ierīces iepakojumā nodrošinātajiem aksesuāriem.
Pagarinātā garantija ir spēkā no kampaņas produkta iegādes kvītī norādītās iegādes dienas.
Pagarinātā garantija ir izpildāma Samsung autorizētajos servisa centros Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Samsung autorizēto servisa centru saraksts ir pieejams: www.samsung.ee (Igaunija), www.samsung.lv (Latvija), www.samsung.lt (Lietuva). Klientam ir jāglabā pagarinātās garantijas apstiprinājums un jāuzrāda tas Samsung autorizētajā servisa centrā pēc pieprasījuma. Apstiprinājums apstiprina klienta tiesības uz pagarināto garantiju.
Kampaņas piedāvājums attiecas tikai uz tiem kampaņas produktiem, kurus izplata kampaņas organizētājs.
Kampaņas piedāvājums ir spēkā papildus jebkurām citām uz kampaņas produktiem attiecināmām kampaņām, darbībām vai piedāvājumiem.
Pagarinātās garantijas saņemšanas pieteikums
Lai saņemtu pagarināto garantiju, juridiskās personas pārstāvim ir jāapmeklē tīmekļa vietne www.samsunggift.ee Igaunijā, www.samsunggift.lv Latvijā vai www.samsunggift.lt Lietuvā un jāreģistrējas, norādot šādus datus: iegādātā kampaņas produkta ierīces modelis, tā IMEI numurs, iegādes datums, e-pasta adrese, tālruņa numurs. Klientam ir jāaugšupielādē pirkuma pierādījums (rēķins) .jpg, .jpeg vai .PDF formātā, norādot IMEI numuru un kampaņas produkta iegādes datumu ar redzamu rēķina numuru un uzņēmuma rekvizītiem, jāpiekrīt Noteikumiem (turpmāk tekstā – pieteikums) un jānospiež poga „Reģistrēt”.
Pieteikums jānosūta organizētājam ne vēlāk kā līdz 2019. gada 7. novembrim. Pieteikumi, kas tiks saņemti pēc šī datuma, tiks noraidīti.
Organizētājs nosūtīs klientam e-pasta vēstuli ar apstiprinājumu, ka pieteikums ir saņemts, un tiks pārbaudīta tā atbilstība. Organizētājs nosūtīs klientam apstiprinājuma e-pastu laika posmā no 2019. gada 23. augusta līdz 2019. gada 22. novembrim. Ja netiek saņemta apstiprinājuma e-pasta vēstule, tad klientam jāsazinās ar organizētāju, nosūtot e-pasta vēstuli uz: info@samsung.lv Latvijā, info@samsung.lt Lietuvā vai info@samsung.ee Igaunijā, lai noskaidrotu, kāpēc nav saņemta e-pasta vēstule.
Ja pieteikums nav aizpildīts saskaņā ar šiem noteikumiem, organizētājs noraida pieteikumu un paziņo par to klientam, nosūtot e-pasta vēstuli un piedāvājot iespēju iesniegt pieteikumu saskaņā ar noteikumiem un tajos norādītajā termiņā.
Vispārīgi
Organizētājs patur tiesības jebkurā laikā un bez iepriekšēja paziņojuma pamatoti un saskaņā ar spēkā esošajām tiesiskajām normām grozīt kampaņas noteikumus.
Dalībnieks nav tiesīgs saņemt pagarināto garantiju, ja tiek konstatēts, ka klients nav ievērojis noteikumus vai ir negodīgi ietekmējis kampaņas norisi.
Organizētājam nepieciešamības gadījumā ir tiesības veikt vajadzīgos pasākumus, lai pasargātu sevi no krāpnieciskiem vai nederīgiem pieteikumiem, tostarp bez ierobežojuma pieprasīt pirkuma pierādījuma un dalībnieka identitātes papildu apstiprinājumu.
Ja šajos noteikumos nav norādīts citādi, klientam jāsamaksā visi piemērojamie nodokļi un pārējie nepieciešamie izdevumi.
Organizētājs nav atbildīgs par kampaņas apturēšanu nepārvaramas varas vai citu organizētāja nekontrolējamu apstākļu dēļ.
Organizētājs nav atbildīgs par: (a) nespēju saņemt pieteikumus saistībā ar sistēmas kļūdām un citu iemeslu dēļ, kurus organizētājs nevar ietekmēt; (b) novēlotiem, nozaudētiem vai nepareizi piegādātiem pieteikumiem; (c) kļūdām vai traucējumiem saistībā ar datoru komunikāciju; (d) pārtraukumiem, bojājumiem vai zaudējumiem, kas ir radušies organizētāja neietekmējamu apstākļu rezultātā; vai (e) jebkurām klienta pieļautām kļūdām.
Kampaņas norisi regulē Latvijas, Lietuvas vai Igaunijas tiesību akti atkarībā no tā, vai klients ir iesniedzis pieteikumu, izmantojot tīmekļa vietni https://www.samsunggift.ee Igaunijā, https://www.samsunggift.lv Latvijā vai https://www.samsunggift.lt Lietuvā.
Ja klientam rodas jautājumi vai sūdzības saistībā ar kampaņu, tos var iesniegt līdz 2020. gada 10. februārim, zvanot vai rakstot Samsung Zvanu centram. Zvans noteiktajā valsts teritorijā no fiksētā vai mobilā tālruņa Igaunijā, Latvijā un Lietuvā ir bez maksas.
Igaunija 800-7267, info@samsung.ee
Latvija 8000-7267, info@samsung.lv
Lietuva 8800-77777, info@samsung.lt